๐˜Ž๐˜ช๐˜จ๐˜ช ๐Ÿฆ‹ ๐™น๐š’๐š— ๐™ณ๐šŠ๐šข- tฯƒrรญ ั… jฯƒjฯƒ cฯƒllฮฑะฒ โค ( @majestic_gigi ) Twitter Profile

majestic_gigi

๐˜Ž๐˜ช๐˜จ๐˜ช ๐Ÿฆ‹ ๐™น๐š’๐š— ๐™ณ๐šŠ๐šข- tฯƒrรญ ั… jฯƒjฯƒ cฯƒllฮฑะฒ โค

#๐˜ฝ๐™‡๐™ˆ ๐Ÿ‡ญ๐Ÿ‡นโ™Š
'To. My love Gigi'- Sangyeon
~Lost in my own mind~

Massachusetts, USA

Joined on 13 October, 2011

https://blacklivesmatters.carrd.co/

  • 7.4k Tweets
  • 1.2k Followers
  • 1.4k Following

Quoted @V0GU3KOOK

a thread of questions to answer if you're ever bored <3
(quote please)
you don't have to answer all of them :)

Apologies in advance for those who have my notif on! I'm gonna do my first question thread! Lol

 0  0  0

Quoted @KonnectdEnt

One of the hardest questions we will ask all year. What's your favorite song of 2020?

It's even harder when you're a multi lmao so many amazing releases this year but truthfully each release hit differently for me.

 3  0  1

Quoted @CHERRYOCEAN__

sorry to everyone who i worried or may have triggered. i always struggle with my disorders during the holidays, so i tend to not eat or drink or do anything outside of being in bed. i haven't really been taking care of myself at all, but i promise i'm doing better.

Replying to @CHERRYOCEAN__: PLS STOP SCROLLINGโ€ผ๏ธhey, so since this tweet: the family that i'm living w/ doubled my rent. typically i don't ask for hโ€ฆ

 0  0  270

Replying to @ninaexists: Nappy should be no where close to Noah Cyrus' vocabulary. All y'all do is steal AAVE without understanding the meaning behiโ€ฆ

 0  0  10

can't get over the fact that twitter so is toxic sometimes and shows you how fake some people are

 5  1  1

Quoted @2seokcream

hm noah cyrus got it fucked up

Nappy should be no where close to Noah Cyrus' vocabulary. All y'all do is steal AAVE without understanding the meaning behind it. Nappy refers the the demonization of Black hair. BLACK PPL turned it into something positive. Plz take several seats.

 32  2  10

PLS STOP SCROLLINGโ€ผ๏ธhey, so since this tweet: the family that i'm living w/ doubled my rent. typically i don't ask for help, but i have no means to come up with $500 in a week. if 25 people could cashapp/pp me $20, then i won't get kicked out. i have no other options here reallyโ€”

 86  2  270

๐—ฌ๐—ผ๐˜‚'๐—ฟ๐—ฒ ๐—บ๐˜† ๐—ฏ๐—ฒ๐˜€๐˜ ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฒ๐˜„...

{ #ChoiceSelcaDay #CSD #ACE #์—์ด์Šค }
@official_ACE7

 48  6  6  Download

End of content

No more pages to load